عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

وعده گاهمون کجاست ؟؟!

تا کی بشینم منتظر تا خبری از تو بیاد ...؟

دل دیگه طاقت نداره ، این انتظارو نمی خواد ...  

تا کی بگم بمون بمون تو این خیال نا تموم ؟

تا کی باید بهش بگم ، عمرشو پات کنه حروم  ؟

 

تا کی باید گل بچینم ، بعد اونها رو پر پر کنم ؟ 

تا کی تو این بهت غریب این انتظارو سر کنم ؟  

تا کی باید عاشق باشم ، عاشق اونکه دوره ازم ؟  

تا کی باید خواب ببینم ، اما به رویام نرسم ...؟

 

بسه دیگه ... ،  

بسه دیگه ...!!

به من بگو... ، به من بگو ، که وعده گاه مون کجاست؟ ، 

به من بگو کدوم غزل رمز صدای بی صداست ... ؟

 

به من بگو کدوم شبه که میرسه به چشم تو ...؟!  

ستارهی قشنگ من، به من بگو... ، به من بگو  ... ، 

تا کی شبهامو پس بدم تا تو رو پیدا بکنم ؟! 

بیا بمون که من شبو پیش تو فردا بکنم ... 

 

 

بسه دیگه ... ،  

بسه دیگه ...!!

به من بگو... ، به من بگو ، که وعده گاه مون کجاست؟ ، 

به من بگو کدوم غزل رمز صدای بی صداست ... ؟  

 

 

 

 

ONLY FOR SHEYDA

کسی که سهم تو باشد ...

کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد؟
 
خبر به دورترین نقطه‌ی جهان برسد ، 
نخواست او به منِ خسته بی‌گمان برسد ... 

شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت ، 
کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد ...!؟

چه می‌کنی اگر او را که خواستی یک عمر ، 
به راحتی کسی از راه ناگهان برسد ...

رها کنی، برود، از دلت جدا باشد !
به آنکه دوست‌ترش داشته ... ، به آن برسد !

رها کنی بروند و دو تا پرنده شوند،
خبر به دورترین نقطه‌ی جهان برسد ... 

گلایه‌ای نکنی بغض خویش را بخوری ،
که هق هق تو مبادا به گوششان برسد ... 

خدا کند که ... نه! نفرین نمی‌کنم که مباد ،
به او که عاشق او بوده‌ام زیان برسد ... 

خدا کند فقط این عشق از سرم برود ،
خدا کند که فقط زود آن زمان برسد ... 

  

  

دیوانه ی بی وفاییهایت LOVE.6967