عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

وعده گاهمون کجاست ؟؟!

تا کی بشینم منتظر تا خبری از تو بیاد ...؟

دل دیگه طاقت نداره ، این انتظارو نمی خواد ...  

تا کی بگم بمون بمون تو این خیال نا تموم ؟

تا کی باید بهش بگم ، عمرشو پات کنه حروم  ؟

 

تا کی باید گل بچینم ، بعد اونها رو پر پر کنم ؟ 

تا کی تو این بهت غریب این انتظارو سر کنم ؟  

تا کی باید عاشق باشم ، عاشق اونکه دوره ازم ؟  

تا کی باید خواب ببینم ، اما به رویام نرسم ...؟

 

بسه دیگه ... ،  

بسه دیگه ...!!

به من بگو... ، به من بگو ، که وعده گاه مون کجاست؟ ، 

به من بگو کدوم غزل رمز صدای بی صداست ... ؟

 

به من بگو کدوم شبه که میرسه به چشم تو ...؟!  

ستارهی قشنگ من، به من بگو... ، به من بگو  ... ، 

تا کی شبهامو پس بدم تا تو رو پیدا بکنم ؟! 

بیا بمون که من شبو پیش تو فردا بکنم ... 

 

 

بسه دیگه ... ،  

بسه دیگه ...!!

به من بگو... ، به من بگو ، که وعده گاه مون کجاست؟ ، 

به من بگو کدوم غزل رمز صدای بی صداست ... ؟  

 

 

 

 

ONLY FOR SHEYDA

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد