عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

تو زیباترین آرزوی منی

برام هیچ حسی شبیه تو نیست ،

کنار تو درگیر آرامشم ...

همین از تمام جهان کافیه ،

همین که کنارت نفس می کشم ...

برام هیچ حسی شبیه تو نیست ،

تو پایان هر جستجوی منی...

تماشای تو عین آرامشه ،

تو زیباترین آرزوی منی ...

منو از این عذاب رها نمی کنی ،

کنارمی به من نگاه نمی کنی ...

تمام قلب تو به من نمی رسه ،

همین که فکرمی برای من بسه ...

از این عادت با تو بودن هنوز ،

ببین لحظه لحظه ام کنارت خوشه 

همین عادت با تو بودن یه روز ،

اگه بی تو باشم منو می کشه ...

یه وقت هایی انقدر حالم بده ،

که می پرسم از هرکسی حالتو ...

یه روز هایی حس می کنم پشت من همه شهر می گرده دنبال تو ...


منو از این عذاب رها نمی کنی ،

کنارمی به من نگاه نمی کنی ...

تمام قلب تو به من نمی رسه ،

همین که فکرمی برای من بسه ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد