عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

دلم تنگِ صدای تو ...

نمیدونم چی باید گفت از اون حرفای شیرینت ، 

نمیشه باورم حالا از این چشمهای غمگینت ...  

همیشه ترس تو این بود که من با تو نمیمونم ، 

میگفتی باش کنار من ، بدون تو پریشونم ...  

نمیگیری سراغ از من، کسی که تو خداش بودی   

کسی که با تو عاشق شد ، تو آهنگ صداش بودی ...   

دلم تنگِ صدای تو ...  

میخوام باشم کناره تو ...   

دلِ زخم خورده ی عاشق هنوزم چشم به راه تو ... 

چه دلتنگم ، چه دلتنگم ... 

دارم با غصه میجنگم ... 

 

تمام حرفِ من با تو و عکس و جای خالیته ،  

حالا من موندم و یادت ، مگه این حرفها حالیته ...!؟ 

چه نا آرومه قلب من ، چه بی تابه دل و جونم ،  

میخوام از تو خبردار شم ، کجا هستی نمیدونم ... 

میخوام باشم کناره تو   

دل زخم خورده ی عاشق هنوزم چشم به راه تو ... 

چه دلتنگم ، چه دلتنگم ... 

دارم با غصه میجنگم ...  

 

http://www.mywordwizard.com/image-files/sad-poems.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد