عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

حرفهای ناگفته ...

وقتی به تو فکر می کنم گریه امونم نمیده ، 

فرصت اینکه یه نفس آروم بمونم نمیده ... 

کاشکی بودی و اینجا میدیدی که دلم طاقت دوری نداره ... 

کاشکی بودی و اینجا میدیدی چشهای من بی سر و سامون میباره ... 

 

حرفهای ناگفته زیاده ولی چه فایده گلِ من ... 

داد و امون از این جدایی ...!  

نموندی تو ببینی چی آوردی به روزم  ،  

بیا ببین تو حسرت نگاهت دارم میسوزم ... 

باید تو رو ببینم ولی آخه چجوری ،  

آخه چرا تو از چشهای من اینهمه دوری ... 

اینهمه دوری ...  

بدون وقتی نباشی روزهام تاریک و سرده ... 

نگام مثل یه سایه به دنبالت میگرده ... 

تموم زندگی رو تو چشمهای تو دیدم  

بزار تا جون بگیره ، نفس از تو یگیرم  ... 

از تو بگیرم ... 

 

حرفهای ناگفته زیاده ولی چه فایده گلِ من ... 

داد و امون از این جدایی ...!   

 

 

 

حرفهای ناگفته زیاده  ولی ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد