عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

گفتم همین؟ گفتی همین ...

گفتی برو گفتم به چشم
این بود کلام آخرین
گفتی خدا حافظ تو
گفتم همین؟ گفتی همین!
گریه نکردم پیش تو با اینکه پر پر میزدم
با خون دل از پیش تو رفتم و باز نیومدم
بازی عشق تو رو جانانه باختم
مثل بازنده خوب مردانه باختم
همه ثروت من تحفه درویش
نفسم بود که به تو شاهانه باختم


لبخند آخرین من دروغ معصومانه بود
برای پنهان کردن داغ دل ویرانه بود
من مات مات از بازی شطرنج عشق میامدم
شاه مهره دل رفته بود
من لاف بردن میزدم
من لاف بردن میزدم

قلعه دل، اسب غرور، لشکر تار و مار عشق
دادم با ناز رخ تو این همه یادگار عشق
گفتم ببر هرچی که هست
رغیب جلد چیره دست
گفتی تو مغروری هنوز
با فتح این همه شکست
با فتح این همه شکست
بازی عشق تو رو جانانه باختم
مثل بازنده خوب مردانه باختم
همه ثروت من تحفه درویش
نفسم بود که به تو شاهانه باختم


گفتی برو گفتم به چشم
این بود کلام آخرین
گفتی خدا حافظ تو
گفتم همین؟ گفتی همین!
گریه نکردم پیش تو با اینکه پر پر میزدم
با خون دل از پیش تو رفتم و باز نیومدم
بازی عشق تو رو جانانه باختم
مثل بازنده خوب مردانه باختم
همه ثروت من تحفه درویش
نفسم بود که به تو شاهانه باختم ...






شاد بودن تنها انتقامی است که میتوان از دنیا گرفت ، پس همیشه شاد باش .

از انسانها غمی به دل نگیر؛ زیرا خود نیز غمگین اند؛


با آنکه تنهایند ولی از خود میگریزند زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند؛ پس


دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند . . .



نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام. امیدوارم یه سری به کامنتاتون بزنید و جواب منو بدید.
ببخشید این شعری که نوشتید از کیه؟
ممنون از شما و وبلاگ قشنگتون

سلام
من دوست ندارم نظرات کسی رو تایید کنم
و این اولین باری هست که جواب میدم
این آهنگ رو مهرداد آسمانی خونده ، ترانه ی زیبایی هست
اگه دوست داشتین آدرس ایمیل بدین براتون بفرستمش
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد