عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

فقط همین...!

 

پیش از این مردم دنیا دلشان درد نداشت

 

هیچکس غصه ی این را که چه میکرد نداشت

 

چشمه ی سادگی از لطف زمین می جوشید

 

خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت ...

 

تو چی..؟ مردی یا نامرد؟

 

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.asheghane1tanha.blogfa.com

دیگه بسه تو قفسی که این دنیا واسمون ساخته زندگی کردن... دیگه بسه غصه خوردن... دیگه بسه چشم به راه بودن برای تو... تو رفتی منم رفتنیم با این تفاوت که تو به سوی آینده ات رفتی... ولی من هنوز تو گذشته جا موندم... دیگه پاهایم یاری رفتن بهم نمیدن... دیگه بالهایی که با آرزوهای محالمون واسم مهیا کرده بودی گشوده نمی شوند... می خوام برم از این دیار... تو میگی کجا برم؟ هر جا که برم خیالت ولم نمیکنه... نیستی که ببینی دیگه هم زندگیم شده رویای شیرین تو... آخه با انصاف به منم حق بده... منم دلم می خواست همیشه با تو باشم... ولی به چشم خودت دیدی که نشد...! پس به خاطر من اگه هنوزم دوستم داری در مسیر سرنوشتت حرکت کن... بیشتر از این به خودت عذاب نده... ازت خواهش میکنم اگه هنوز فراموشم نکردی... سخته بگم: ولی میگم: من حقیر را از یادت ببر... اگه دوستم داری نذار بیشتر از این قربانی بشیم

سلام دوست من .

چرا به من سر نمئ زنئ هاااااااااااا[عصبانی][عصبانی]


من به روز شدم زود به من یه سرئ بزن[عصبانی][چشمک][چشمک][زبان]

راستئ اگه نیائ من نفرینت میکنم.[بوسه][زبان][عصبانی][بدرود]

pila pila چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.pilaapila.blogfa.com

سلام.
راستش نمی دونم چرا هیچکس بهت سر نمی زنه.
تو گوگل پیدات کردم رفیق.
راستش دنبال شعر کامل مریم حیدر زاده می گشتم.
راستش مرسی که گفتی این شعر مال مریم نه سهراب .
آخه من فکر می کردم مال سهراب.
بیا تو بلاگم تا بفهمی چی می گم.
الان حسش نیست لینکت کنم ولی واسم 1 نظر بذار که حواسم باشه
راستی از سن و سالت هم بگو

مهسا جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.zojha.blogfa.com

سلام پسر خوب وب خوبی داری به منم یه سری بزن

فاطمه سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام خسته نباشید مطالبت رو ادامه بده جالب می نویسی موفق هم هستی اگه کمی بیشتر در این مورد تلاش کنی در هر صورت خوشم همد باباایول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد