عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

فریاد سکوت...

 

سهراب سپهری میگه : زندگی رسم خوشایندی است...

ولی  مریم حیدرزاده میگه: زندگی رسم خوشایندی نیست... زندگی اجبار است ، لاجرم باید زیست....

منم با همه ارادتم به سهراب با مریم هم عقیده ام.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
somaieh & ali دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ب.ظ http://kolbeyema.blogsky.com/

من دراین تاریکی
فکر یک بره روشن هستم
که بیاید علف خستگی ام را بچرد
من دراین تاریکی
امتداد تر بازوهایم را
زیر بارانی می بینم
که دعاهای نخستین بشر را ترکرد
من در این تاریکی
درگشودم به چمنهای قدیم
به طلایی هایی که به دیوار اساطیر تماشا کردیم
من در این تاریکی
ریشه ها را دیدم
و برای بته نورس مرگ آب را معنی کردم
vali man ba sohrab movaeh taram
shad bashin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد